onsdag 26 maj 2010

Lisbeth Stahre...boken...

Som jag skrev igår så är jag snart färdig med min Stahre terapi och tänker skriva här för att repetera, men framförallt för att få dela tankar med andra i samma situation.

Jag vill trycka hårt på att jag rekomenderar absolut att söka upp en aukt. terapeut för att jobba med denna boken, det tror jag hjälper bäst, och jag har absolut ingen terapeututbildning.

Men jag tror också på den helande kraften att skriva, sätta sina tankar på pränt, och jag känner att jag fått så många insikter under min Stahre-terapi.

Detta kan ju ses som en förberedande inför terapi eller för dom som vill läsa boken själva och utbyta tankar med mig och andra.

Jag tror jag lägger upp det så att jag skriver från kap. 1 på måndag varje vecka och så lägger jag in det i ett Etikett-register för dom som kommer in under resan och kan läsa ikapp. Sen kan vi under resten av vecka praktisera och byta tankar.

Men återigen om du har en Stahre terapeut nära dig, sök upp honom eller henne, det är värt Guld....

Kom nu med åsiker innan vi börjar....

En stor Kram från Marika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar