söndag 30 maj 2010

Stahreterapi....

Igår kväll läste jag sista kap. i Stahre-boken som jag skrivit om här tidigare..

Jag har känt mig vilsen de sista veckorna men nu känner jag att min modell är att kombinera LCHF-kosten med KBT enl Stahre, jag har fått så många insikter under denna tiden och jag börjar känna mig som en friare människa och då får jag lita på att ätstörningen släpper sitt tag mer och mer....men....

arbetet är inte slut för att en terapi slutar och det var därför, bla., jag startade denna bloggen...det är nu det börjar istället och denna gången har jag bestämt mig för att lyckas.

Därför kommer jag börja skriva om kapitel 1 imorgon, för mig själv och för dig som vill följa med mig i att arbeta med sig själv och vad som triggar igång sockerberoende och hetsätning alternativt inte äta alls.

Alla som vill är Välkomna! Vi ses imorgon! Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar