torsdag 3 juni 2010

Målbilder och belöning...

När man ska göra en bantningsresa så är det bra att ha målbilder...

Min absoluta målbild är att jag är fysiskt stark och känner glädje att träna, jag har ofta drömmar om att jag springer, så där lätt som man kan se vissa människor göra ni vet...

Nu vet jag inte om jag kommer dit men träning ska jag få in i mitt liv, det vet jag.

Innan jag når dit har jag lite mer flärdfulla målbilder och det är bla. att komma i denna hippiklänningen från Holland. Jag har alltid gillat jeansmode och kunde inte motstå denna klänning fast den var för liten, nu handlar det om 4-5 kg minus så det är ju inte helt ouppnåligt....och belöningen blir att jag kommer känna mig riktigt fin...

Tycker ni att jag är tokig så stämmer nog det ganska bra, jag håller nog på att släppa fram mitt rätta jag som jag hade innan sjukdomar och allt annat som har hämmat mig i livet...och jag är en sprallig, energisk, kreativ tjej på snart 48 år.

Ha en Skön dag....syrenerna doftar parfym och min allra käraste vän Eva kommer på besök....kan det bli bättre. Kram! från Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar