fredag 18 juni 2010

Nya tider....

Det kändes bra att avsluta Stahre-terapin igår trots att jag inte kände så innan.
Jag har lärt mig så fantastiskt mycket och det ska bli rikigt spännande att få omsätta det iverkligheten.

Under tiden jag gått i denna terapi, start 14 jan 2010, har jag haft läxor varje vecka och det har varit ett stort jobb att gå igenom till nästa gång, så allt har inte riktigt landat i mig. Men nu kan jag i lugn och ro omsätta allt i verkligheten.

Jag tänker idag, att det jag ska börja med är att bryta vanan att stoppa något i munnen så fort jag får sug....
Igår försökte jag med att vänta 10min varje gång jag blev sugen, det gick sådär. På em. åkte det in choklad trots att jag klippte gräs och försökte aktivera mig med annat än att tänka på godis. Men så stannade gräsklipparen för det fastnade något under och då gick jag in och åt choklad....Ja misslyckanden = Lärandesituationer har jag ju lärt mig, så nästa gång får jag hantera detta på något annat sätt.

Kampen fortsätter....

Ha en Bra Dag! Kram! Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar