torsdag 17 juni 2010

Vimsig..

Idag känner jag mig vimsig i skallen, jag ska på avslutande samtal hos min terapeut och sammafatta Stahre-terapin...

Jag har så mycket i huvudet som snurrar så jag hoppas det faller på plats efter samtalet idag.

Jag får alltid en stark osäkerhetskänsla när jag ska avsluta något, det har alltid varit så, även när jag som ung skulle avsluta cellgiftsbehandlingen minns jag att jag blev väldigt osäker...nu skulle jag klara mig själv, hur skulle jag leva osv.

Jag pendlar väldigt mycket mellan stark-svag just nu och det kanske är bra och leder mig vidare i livet.
När jag känner mig stark har jag väldigt kreativa ideer och kastar mig ut i olika projekt, sen blir jag orolig för att jag gjort eller sagt något fel....

Det kanske är så att jag bryr mig för mycket om vad andra tycker om mig, igen den dåliga självkänslan som gör sig påmind....

Jag ska prata med min terapeut om det idag och se vad hon säger....

Ha en Bra Dag! Kram! Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar